DT-paket - Sassafras Lass - Sofia - del III

Såhär kvällen innan Pysselparadiset fyller 1 år bjuder vi Er på insprerande och härliga alster från Sofia!
Allt material finns i shoppen,
www.pysselparadiset.se



LO - Pärla
Den här LO försökte jag få färgglad och med ett roligt lektema. Jag valde att ha en rosa prickig CS och en vanlig svart som botten och sedan har jag dekorerat och dekoretat..:) Jag klippte ut den söta flickan på cykeln och det små ankorna. Jag tog en stor stickers från Vintage Yummy arket för att få plats för lite text om dotterns kärlek för att pärla halsband och armband.
 
Material från shoppen:
Sassafras Lass - Vintage Yummy, Memory Lane
Sassafras Lass - Stickers - Vintage Yummy, Sweet Treats
Ric Rac - Vit
Chipboard - 117 (77mm) (blomma)
Gardenias 4,5 cm - Lila, Vinröd, Ljusblå


 
Kort - Tack
Valde att göra ett enkelt kort med hjälp av lite prickig CS och vit och pärlmovit akrylfärg. Till dekos har jag använt de fina stickerserna och lite ricrac band.  
 
Material från shoppen:
Sassafras Lass - Vintage Yummy, Memory Lane
Ric Rac - Vit


LO - Erika och Anneli

När jag trodde att nu kan jag inte göra mer med det här paketet p.g.a. du i princip var slut så såg jag en rolig utmaning på cybercropen som gick ut på att skapa med "skräp". Det blev att baksidan av pappret jag använde till Pärla LO'n nu kom till användning, likaså resterna av den blå/vit/orange bården längst ner på fotot som jag hade använt tidigare. Det som jag valde att ha som huvuddeko var resterna från stickersarket från sassafras lass. Jag hade redan använt upp stickerserna men det fanns en lite färgad ram runt där de hade suttit, den klippte jag ut som använde som dekorationer (de 3D-lackades även)..:)
 
Material från shopen:
Sassafras Lass - Vintage Yummy, Memory Lane och Bungle Jungle, Bungle Dots
Sassafras Lass - Stickers - Vintage Yummy, Sweet Treats
Ric Rac - ljusblå
Gardenias 4,5 cm - Lila, Vinröd, Ljusblå

Det var allt från mig den här gången, tack så otroligt mycket för att jag har fått vara gäst-DT hos er, har varit väldigt roligt och inspirerande.:)

Kram/Sofia

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0