Karin skapar med Vår & Påskpaketet!

Vilket underbart paket som damp ner i brevlådan härom dagen! Vackra papper med embossing i mjuka färger(gult)
& görfräcka blommiga papper oxå med ett relif-tryck.. & dessa blommor! WOW! Sååå snygga & finns i massa olika färger!
Jag har skapat lite kort, en layout & en ljuspåse som jag hoppas skall inspirera er!


Kort 1:
Med ett par söta äggstämplar, som jag inte vet var dom kommer ifrån.. Den runda stämpeln kommer från Hobby & hantverk.
Alla papper, blommor, brads & band kommer från pysselparadiset.



* Detaljbild*
(Klicka för att se bilden större)




Kort2:
Med dessa vackra blommor från Pysselparadiet så tyckte jag inte att det behövdes någon stämpel utan blomman fick stå i centrum.
Jag har stansat ut snöflinga (quickutz) & satt i mellan 2 blommor för lite mer 3D effekt. Detta supersnygga glitterpapper hittar ni i shopen.
Allt material kommer från Pysselparadiset förutom den gula braden mitt i blomman, och blinget.



*Detaljbild*

¨

Kort3:
Här fick oxå en blomma stå i centrum. Underst satte jag en chipboard inklädd i det läckra pappret. Även texten stansade jag ut i samma papper,
med quickutz Calvin.
Allt material kommer från Pysselparadiset förutom blingstenen.



*Detaljbild*



LO:
Här stansade jag ut lite blommor i glitterpappret som jag satte i de andra blommorna, det glittrar jättemycket, men det
är lite svårt att få med det på bild.. Även texten är utstansat i glittterpapper med Quickutz sunshine. Blomman med bladen är en rubon.
Allt material kommer från shoppen!



*Detaljbilder*

**  **  **


Ljuspåse: 
Istället för ett kort kan man ge bort en ljuspåse. Jag har tagit en stor tändsticksask & klätt in i papper & så på med dessa otroligt läckra blommor, med lite lukt-värmeljus i härliga färger stoppas allt ner i en cellofanpåse & så är det klart! Enkelt & snyggt! För att matcha asken så gjorde jag "överdelen" i samma papper & så på med fler blommor & text utstansat i quickutz Blossom i glitterpapper förstås.. pappret under texten är andra sidan på det gula pappret, passade pefekt ihop. Sedan häftar jag ihop det med en vanlig häftapparat. "



*Detaljbilder*

**  **  **

Kram Karin/essmo
Karin/Essmos blogg

Vår och Påskpaketet kostar 175 kr i webbutiken men innehåller produkter till ett värde av 193kr. Paketet finns i ett begränsat antal - först till kvarn! Du hittar det under "Månadspaket" i vänstermarginalen.

Välkommen in i butiken!
http://www.pysselparadiset.se/

Kommentarer
Postat av: NetteR

Härligt glada vårkort/lo´s! Jättefina.

2009-02-25 @ 21:39:04
URL: http://netter.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Wow, vilka härligt våriga alster! Jättefina=D

2009-03-02 @ 15:50:49
Postat av: Cath.

Man blir så otroligt glad av att se allt detta glada våriga!

Blev överraskad över den fina QK-flingan i gult - toppensnyggt... tack för idén, den liftar jag gärna!

2009-03-19 @ 10:47:31
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: CillaT

Härligt färgsprakande alster=D

2009-03-22 @ 18:59:34
URL: http://cillasinsida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0