Dt-Lotta del I

Lotta har nu varit DT hos Pysselparadiset i ett år - vi är jätteglada för det och tackar för den tid som varit!
Här kommer hennes sista alster som DT åt Oss!

Låt Dig inspireras!
www.pysselparadiset.se
________________________________________________________

Mitt sista DT paket Pysselparadiset innehöll jättefina papper från Maja Design, Chipboard stickers - Flowers (som dessutom är lite rea på nu såg jag...), knapparRhinestone Chain (bling-bling kedja som är såååå snyggt!!! ) och en stor påse med fina blommor. Ett riktigt härligt paket var det!!!
 
Jag började med att göra två kort.....
Det ena är till en liten prinsessa, här har jag använt ett av dom fina Maja Design pappret, blommorna och den snygga bling bling kedjan....



 * 

 

Det andra kortet "Du är min blomma" har jag använt papper från Maja Design, en av dom fina chipboard blommorna och så klart....bling bling kedjan.
 
Jag har länge tänkt dekorera en ram....och nu när jag fick dom fina knapparna tyckte jag dom skulle passa bra på en ram. Använde åxå lite av blommorna. På kortet är min syster My och min stora tjej Tindra vid en fin sjö. 

 

Jag återkommer om några dagar med fler alster gjorda med detta material.
 
DT-Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0