DT Paket - My Minds Eye - Lotta - del 1


DT-paketet jag fick denna gång innehöll sååå läckra papper. Precis min stil! Det var papper från My Minds Eye. Sen är jag en storälskare av dessa underbara rosor som finns.....och i DT-paketet låg det just dessa härliga minirosor i olika storlekar och färger...Även Gardenias blommor i vitt, rosa och lila låg i paketet. Och sist men inte minst härlig blå filtband. Det har varit riktigt kul att få skapa av dessa papper och dekos i helt underbara färger.
Det jag har gjort hitills är två grattiskort, man jag ska nog lyckas knåpa ihop nåt mer av detta.....så glöm inte att kika in igen om några dagar då jag kanske har fått ihop nåt mer:)
 
Kram DT-Lotta






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0