Höstpaketet, från Lotta!


När jag såg vad mitt andra DT-paket innehöll tänkte jag 'Nej'. Där låg ett litet minialbum, File Folder Albumark. Jag har aldrig förut gjort nåt sånt förut. Men, men tänkte jag.....Det ska väl inte vara så svårt:) Med i paketet låg åxå läckra höstpapper från Maja DesignPunchinella och band. Hela paketet hittar du här
Så vad kan jag göra för minialbum av detta tänkte jag. Pappren var med läckra äpplen på, men jag är ingen person som tar vara på äpplen och 'saftar och syltar'.....Men äpplen hör ju lite hösten till, och jag ääälskar hösten. Så, jag gör ett litet minialbum som visar hur härlig hösten kan vara. Och här kommer resultatet.......



*bilderna är klickbara*

 *  *  *  *  *

 *  *  * *  *

 * 



* * 


 
Och nä, det var inte så svår. Inte alls faktiskt. Det var superkul att göra, och jag kommer absolut att göra fler minialbum. Är ju perfekt att göra och ge bort t ex.....Så, gå nu och beställ ett Månadspaket och gör ditt eget lilla album.....jag lovar, det är jätteroligt!
 
Kram från DT-Lotta

Kommentarer
Postat av: Karin- Essmo

Jättefint album! =) Maja Design papprena är verkligen superfina!

2008-09-22 @ 11:33:17
URL: http://essmos.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0