Pysselparadisets julkalender - 2 december





Nu är det dags att öppna lucka nr 2 i Pysselparadisets julkalender.


Vi är i början av december men kanske känns det inte som att julen närmar sig och vintern är i antågande? Vi kan behöva lite vackra foton och låta oss inspireras.

Vi utlyser nu en FOTOUTMANING där vi vill att Ni letar upp den vackraste vinter/julbilden Ni har.
Maila den till [email protected] och märk mailet "Fotoutmaning" Ni ska själva ha tagit bilden. Vi vill ha fotot senast lördag den 5 december! (nu på lördag alltså, skynda er att deltaga!)

Alla foton kommer att publiceras här i bloggen och vinnaren koras av Er bloggare under söndagen!
Vinnaren får ett hemligt dekorationspaket värde 75 kr.

Dela med Er och låt oss få se Era fina vinter/julfoton!


*
*
*
*
*








*
*
*
*


*
*
*
*
*
*









*





*
*



Trodde ni jag hade glömt att utse vinnaren i gårdagens utlottning?

Givetvis inte!

GRATTIS ANNELIE!

"
Vi har ett gäng med garntomtar som min lilla mormor gjort och vi har som tradition att barnen slänger in alla dessa tomtar, en i taget rakt in i granen när den är färdigklädd. Så får de ligga precis som de landar. Jag gjorde så som barn, mina stora barn gjorde det och nu de små trollen. :)"

Adress till dig Annelie så kommer det Pearl Stickers med posten! :)


Kommentarer
Postat av: Annelie

Åh vad roligt att vinna!

Vad glad jag blir!



Kram

2009-12-02 @ 07:48:00
URL: http://tigerfamiljen.se
Postat av: Cathrine

En härlig dekoration...

2009-12-02 @ 11:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0