DT-paket - Sassafras Lass - Sofia - del 1



LO-nk's skyltfönster
 
Här tänkte jag att med det coola pappret stampede från bungel jungel kunde hjälpa att återskapa känslan av ett skylfönster. Ramen i orange som är runt LO'n är baksidan av pappret och sen har jag klippt ut djur från framsidan. Jag har även använt kant längs ner på pappret som en dekoration. Jag lyckades nog krama ut allt vad ett papper kan gör till den här LO...:) Eftersom papprets djur är så fina och tar mycket plats har jag valt att hålla den enkelt dekorerad i övrigt, bara några pärlor från kaiser craft och titel. En LO som var väldigt rolig att göra och verkligen utamande mig att tänka utanför min bekvämlighetszon.
 
Material från paketet:
Sassafras Lass - Bungle Jungle, Stampede 



Kort - Linn 15 år.
 
Gjorde ett enkelt kort till min systerdotter som fyller 15 år. Jag utgick från den finna blå-orangea kanten från pappret Bungel Dots och letade sedan upp ett orange CS som jag tyckte matachade. Använde även de fina turkosa/ljusblå dekorationerna från paketet. Ett enkelt kort som jag tror passar mottagaren bra.:)
 
Material från paketet:
Sassafras Lass - Bungle Jungle, Bungle Dots
Ric Rac - Ljusblå 
Filtband - Floral Blue
Gardenias 4,5 cm - Lila, Vinröd, Ljusblå

Kika snart in igen, det kommer fler alster från Sofia! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0