DT-kort




Utav mitt första DT-paket, som du nu också kan köpa här på Pysselparadiset, har jag knåpat ihop ett enkelt kort också. Här har jag använt mig av ett jättehärligt papper från DCWV: Green Swirls. Sen har jag använt mig av det silvriga vellumpappret. Dels så har jag stämplat 'Happy Birthday' på det och sen har jag även stämplat och embossat små söta fjärilar och klippt ut dom. Så det blev ett väldigt enkelt kort, men ibland kan det vara snyggt med. 
 
Detta var allt för mig denna gång, nu är det bara för mig att vänta på nästa härliga paket. Hoppas jag har gett er lite inspiration och att ni blev sugna på att skaffa detta härliga paket, ni hittar det i så fall under "Nytt i butiken" Skynda i så fall, det finns nog bara ett begränsat antal och det är först till kvarn som gäller........


Hälsningar från DT-Lotta

Kommentarer
Postat av: Maria Ammar (mammaria79)

Jättefint kort du har gjort!



Kram

/Maria

2008-09-09 @ 11:00:40
URL: http://mariaammar.blogg.se/
Postat av: Karin - Essmo

Riktigt läckert kort! =)

2008-09-11 @ 11:00:07
URL: http://essmos.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0