Maja Design - DT Lotta

Mitt DT-paket denna gång innehöll härliga Maja Design papper ur serien Vintertid som du hittar här. Även ett klippark från Maja Design fanns med, med läckra tags i orlika storlekar och lite annat smått och gott.  I paketet fanns åxå ett gäng punchinella, speciellt läckert var den guldiga punchinellan med stora hål....tokläckert! Där fanns åxå band Ric Rac och blommor.
 
Tyvärr är ju vintrarna här nere där vi bor inte så snörika och kalla, men det väl kommer lite snö är vi ute och leker i snön. Så dom här läckra pappren passade perfekt att scrappa ett kort då vi är ute i den lilla snön som kommit. 


 
 

Och längtan efter tomten var stor hos mina barn dagarna före jul...... 



Så har jag även gjort ett enkelt och vintrigt Grattiskort.

Så framkalla nu dina vinterbilder och shoppa loss på härliga Vintertid-papper. Sen är det bara att börja scrappa....Glöm inte heller att kolla in Pysselparadisets gigantiska hög med punchinella....jag lovar ni hittar alla färger som finns:) Och det guldiga med stora hål....det är så häftigt!!
 
Kram DT-Lotta

Kommentarer
Postat av: Karin- Essmo

Jättefina layouter! & kortet är supercoolt!

=)

2009-01-25 @ 10:00:56
URL: http://essmos.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0