Lotta har skapat!


Så kom då mitt första DT paket, ett paket som var väldigt efterlängtat:) Och snacka om att jag blev glad när jag såg vad som låg i. Helt underbara papper, toksöta blommor, fina fjärilar och små söta alfabetspärlor........Precis i mina färger. Så inspirationen började genast att flöda......







Den första LOen jag satte mig för att pyssa ihop 'Badflickan Tuva' har jag använt ett ljuvligt papper från DCWV: Wild Butterflies. Så härlga färger och så glittar det i massor. Ursnyggt! Runt fotot satte jag dom söta blommorna Mini Floretts - Hula Monkey från Petaloo. Vellumpappret i silver stämplade jag på. Hittade en stämpel här hemma som hade samma mönster som på pappret, dom 'taggiga bollarna'. Fjärilsstickers - Tutti Frutti från Petaloo kommer åxå från Pysselparadiset. Ordet Badflickan har jag använt mig av dom söta alfabetspärlorna från You Do. Övriga dekos är sånt jag hittade här hemma.......



'Coolingar', den andra LOen jag gjorde, har jag använt mig av pappret Sassafass Lass: Dreamsicle. Har använt mig av både fram och baksida, ett riktigt tufft papper. Här trädde jag upp You Do pärlorna på floss och bakom dom satte jag en bit av vellumpappret för att tona ner det starka pappret lite. Även här fick en liten söt fjäril plats:)


Detta var vad jag fått ihop av paketet än så länge.Men jag kommer att komma med ett litet kort med i slutet av veckan.......så glöm inte av att kika in igen:)

Detta paket finns snart till försäljning i Pysselparadisets shop - kika in där!

Kram från DT-Lotta


Kommentarer
Postat av: Kicki

Snyggt!! Härligt material!! :0)

2008-08-28 @ 06:59:17
URL: http://kickansblogg.blogspot.com
Postat av: Lena

Villka fina LO, men Lotta är ju en riktig scrappmästare....fint matreal hon hade att jobba med, där är en del man kan tänka sig att köpa:)

2008-08-28 @ 08:08:54
URL: http://www.hastakvasta-lena50.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0